Az út, ahogy újra lábra állsz...

Az állapot, amiben az addig katasztrófaként megélt bajok hirtelen eltörpülnek, és egyetlen cél lebeg csak előtted - gyógyulni minden áron. Szó szerint is...

Friss topikok

  • kutya_zzr: @xolidcic: Köszönöm Drága - hamarosan érkezik a folytatás ! (2009.05.31. 17:44) Édes kis hazugságok
  • PicúR: Azt hiszem ez pont ide passzol! Büszke vagyok rád és a kitartásodra! "Az ember választja a bet... (2009.05.05. 10:25) Így kezdődött.

Hegylakók

Nincs megjeleníthető elem

Linkblog

Archívum

Nem csak móka és kacagás...

2009.05.11. 09:54 - kutya_zzr

...egy betegség - de azért vannak vidám pillanatai is.

 

Rögtön, az első kórházi nap tartogatott már meglepetést:

A bejelentkezés -aki járt már ilyen helyen, tudja- egy pár oldalas, A4-es kérdőív kitöltésével kezdődik. A nővér -többnyire kedvesen- kérdez, a megszeppent ápolt pedig válaszol.

Dohányzik, iszik, sántít, hány kiló, hányszor egy héten - és jó-e, mikor volt utoljára, valaha szeretne -e és így tovább.

Kedves aranyos -még tanuló- medika jön hozzám: Hány kiló vagyok, szoktam -e köhögni, ill. van -e nehéz légzésem. 77, néha, nem.

Kolleganője követve a receptet, már hadarja is UGYANEZEN kérdéseket (hátra sem fordulva), a mellettem OXIGÉNPALACKKAL ÉS MASZKKAL várakozó idős bácsinak:

Hány kiló ? - 87.

Szokott köhögni? - gyakran.

Nehéz légzése van -e? - Nem, nincs. Tudja hegesztő voltam, a palack csak megszokásból van itt mellettem mióta nyugdíjaztak... :)))

 

A kérdést meggondolatlanul feltevő medikán kívül mindenki dőlt a röhögéstől - még szerencsétlen kisöreg is, pedig neki ez utóbbi tevékenység nem kis nehézséget jelentett.

Volt ilyen is. És egy pillanatra el is terelte a figyelmet arról, ami közvetlenül ez után várt rám: életem első napjáról az intenzíven...

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyulok.blog.hu/api/trackback/id/tr41114506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása